Läser du den här bloggen?

tisdag 12 augusti 2008

Folk som skriver blogg


Äntligen, jag har velat skriva om det här länge och det är nu dags.
Jag förstår mig inte på folk som skriver blogg. Låt mig förklara. I dagens Tadjikiztan har ca 100% av människorna en blogg. Ca 90% av dessa är pung. Varför? Jo för att det enda som står i dessa är vad folk gjort, vad dom ätit, med vem, vilken tid, var, hur, hur många gånger, katt&hund&hund. Jag förstår verkligen inte hur människor kan ha mage skriva sådant. Shame on them att tro att jag vill läsa om deras liv och vad den innehåller. Det är helt ointressant att läsa om vad någon har ätit till frukost, come on, är det verkligen någon som bryr sig ifall du lagade en "jättegod" frukost imorse bestående av spikar och hallon?`well, om någon åt spikar och hallon till frukost hade jag läst den bloggen faktiskt, shit would be interesting, okej det var ett dåligt exempel, pankakor och hallon! DET är jätteointressant för mig, säkert många mil bort, ingen aning om vem människan är och ingen bild har han/hon heller, I don't give two shits om vad du åt för frukost. Jag bryr mig inte heller om vad du har gjort idag, ingen gör, möjligen dina närmaste vänner, men oftast inte ens dom, inte ens ingen bryr sig! Jag vill inte se några sura miner efter det här inlägget, ibland måste man faktiskt se sanningen i brunögat.


/K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjysst att du har tid att läsa dessa bloggar så vi slipper!

Little Thing sa...

Well you know what they say; "man kan leda en häst till vattnet, men man kan inte tvinga den att dricka, vilket betyder att man har gått till vattnet i onödan om inte man har ett sånt där rör som man kan sticka ner i halsen på den och pumpa ner vatten i halsen på den som man gör när man snor bensin, inte jag jag snor inte bensin, jag ska bli polis"

/K