Läser du den här bloggen?

onsdag 6 augusti 2008

Vi börjar med en liten sak II


Det första inlägget jag gjorde på denna blogg var gällande den lilla handikaps-symbolen som finns brevid verifikations rutan. Jag testade dock aldrig att trycka på den.

Men på inrådan av min kompanjon K så testade jag att trycka på den. Och nu kommer jag dö inom sju dagar. Det jag inte förstod av bilden är att det tydligen är en portal till helvetet.

Nu ber jag er läsare att se till att ha volymen på (ha den lågt så att helvetets hundar inte tar er på momangen) och lyssa. Ni kan göra det enkelt genom att klicka på kommentar och när rutan dyker upp så klickar ni på portalen/ikonen.


Be warned.

/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vafan, nu kommer jag inte kunna sova.

Little Thing sa...

Det enda sättet att överleva är att skicka detta blogg-inlägg till 10 av dina vänner inom 10 timmar.

Om du skickar till 20 vänner så kommer din sanna kärlek komma igenom portalen and make sweet sweet love to you.

/ A