Läser du den här bloggen?

fredag 12 september 2008

dålig på sex-snack


Jag har alltid tyckt att den är pinsamt med sexsnack. Inte för att jag ogillar det, jag älskar dig när tjejer pratar dirrty birrty.
Jag är dålig på det själv helt enkelt, jag vet inte vad jag ska säga. Men jag har studerat ämnet och har lärt mig vad som bör och inte bör sägas. Jag tänkte dela med mig utav den här listan och ni får gärna tipsa om andra bra eller dåliga ord man kan säga. Om jag har gjort fel någonstans så får ni gärna säga till.

Jag har delat upp listan i kategorier och bra och dåligt.


Ljud
Bra saker

Ohh
Ahh
Grrr
Mjau

Dåliga saker

Iiihhh
LILILILILI
Nöff
Oink


Andra språk
Bra saker
Ay papi
Yeah
Dame lo duro
Do me
Mi amor

Dåliga saker
Salam pedar
Al hamdullah
Heil hitler
una cervesa porfavor
Ay Caramba


Religösa saker
Bra saker
Oh my God
Oh Lord
Oh Jesus

Dåliga saker
Praise Satan
Allauh Akbar, death to america (alternativt väldigt bra)
Jesus kommer straffa oss.


Frågor
Bra saker
Vill du ha mer?
Gillar du det?
Vem är bäst?

Dåliga saker
Du vill väl inte ha mer?
Gillar du seinfeld?
Fes du?


Så håll till godo, denna lista bör göra ert sexliv vacker och hälsosamt, skriv gärna till oss när ni testat detta och berätta hur mycket bättre det blev.


/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra:Fel namn, det känns tryggt och ointresserat. Mindre stalkervarning.
Dåligt: Jag älskar dig

Little Thing sa...

du verkar vara en toppen tjej. många kramar till dig.


/A