Läser du den här bloggen?

onsdag 17 september 2008

Komtillbaka


Ja, du läste rätt, likt Britt Spears gör jag comeback, fetare än någonsin, sjukare än någonsin, är nämligen jätteförkyld. Jag har hunnit, byta stad med en annan kille som hade Göteborg i guldfärgat kort med fransar, enligt hockeytidningen jag inte har så är den värd pengar, jag har också tatuerat mig vilket är jättetufft, jag är nu tuff. Nackdelen är dock att jag inte kommer in på badhus i Japan vilket är väldigt synd, för det är roligt på badhus i japan. Nog om mig, vill passa på att hoppa upp och pussa min kusins bror och kära kompanion här på bloggen /A för hans effort att ge er er <--- (well slap my ass and call me your sister, två "er" efter varandra och meningen är fortfarande korrekt!) dos av småsaksbloggen. Jag vet att han har kämpat som Akilles för att hålla fienderna borta ifrån hans häl och jag tycker att vi alla blundar och tackar honom inomhus, djupt inne i själen. Tack /A
Dom här medicinerna gör mig sömnig.


/K

Inga kommentarer: