Läser du den här bloggen?

torsdag 18 september 2008

Tapas


Vilket jävla geni kom på tapas? Det är ta mig tusan världens bästa grej nånsin. "Vill du ha lite av massa olika goda rätter? Varför inte tapas?" -säger reklamen och nog faan stämmer det om den reklamen hade funnits. Tapas är som en snygg tjej som gillar tv-spel, helt perfekt!

Enligt mina forskningar som jag gjorde genom att hitta på fakta så uppfanns tapas av en kock som hette Alejandro Sosa som kommer från Mexiko i Spanien. Han var snygg, stilig och brukade bekämpa brott som sitt alter ego Zorro. En dag när han var awesome som vanligt så tänkte han "Hey varför tar jag inte och gör menyn i min restaurang ännu mer awesome"
Och så kom han på tapas.

Vissa kanske inte vet vad tapas är. Då kan jag förklara. Tapas är awesome. Tapas är också plockmat som man beställer i små portioner och sen delar med sina vänner. Tapas är också gott. ALL tapas är god.

Jag åt nyss på en tapas restaurang och det var great.


/A

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, jag var nästan nära på att säga upp bekantskapen med dig då jag trodde du skulle dissa tapas, hade fan inte vart ok. Och du har rätt, tapas är det bästa som finns i matväg. Man bara måste älska det

Little Thing sa...

känner vi varandra?


/A

Anonym sa...

Ja

Little Thing sa...

jag trodde att du bara var en valross som simmade fram till oss på fredhäll och sen simmade vidare.... visste inte att vi "käääände" varandra...

Anonym sa...

Jesus åt tapas. So do I.

Little Thing sa...

WWJD

What would jesus do?

eat tapas, thats what.

/A