Läser du den här bloggen?

fredag 8 januari 2010

Gold Diggers




Hej kul att vara tillbaka, tack. Okej.

Det är mycket jag inte förstår, hur dirigent är ett jobb, varför folk köper köper hamburgare på mcdonalds när det uppenbarligen är godare på burger king (burger king gjorde till och med en reklamfilm där dom sa detta men ändå fortsätter det), vem det är som bestämmer vad som ska spelas på radio, "människorna" som är med i paradise hotel OCH folk som tittar på skiten and many other things.

Men detta är faktiskt någonting som jag verkligen inte hittar någon anledning till. Have you guessed it already? of course you have.
Folk som ställer sig upp efter att dom bajsat och tittar på sitt eget bajs. Är det någonting jag har missat? Jag har inte blivit informerad om att kroppen kan producera guld som kommer ut den vägen. What the fuck are you looking at? Vad förväntar du dig att hitta? DET ÄR BAJS! Det är verkligen inte okej. Hur gör dessa männsikor när de ser hundbajs ute? Blir det någon slags staredown mellan en stackars hundbajs och dessa personer? Listen, bajs(ar?) vet att de är fula, dom försöker inte dra till sig uppmärksamhet genom att skrika och byta ringsignaler på bussar och spårvagna inte heller är de med i dokusåpor, de ligger där och är helt tysta och försöker även ta upp så lite plats som möjligt genom att krypa ihop i fosterställning. Don't fucking stand there looking at them, what's wrong with you? Have some decency for once in your life.

Ni som gör det får gärna upplysa mig om varför ni gör det och så. Använd kommentarfältet, it is strong with you.

/K

Inga kommentarer: