Läser du den här bloggen?

tisdag 29 juli 2008

Global "Hawaii" Warming

Vad är all uppståndelse kring detta egentligen? Är det inte bra? I for one gillar i alla fall att det blir varmare, jag gillar sol, det har jag alltid gjort, förstår mig inte på idioter som åker dit det är kallare för att åka skidor eller snöbräda. Vi bor i Sverige och varje gång det är värmebölja blir tidningarna som galna och skriver om hur underbart det är och om hur vi ska förvalta värmen bäst med glass- och badtips. Jag ser inte många glass- och badtips på vintern, vet du varför? för att ingen tycker om vintern, vintern är som den där mobbade tjejen på lekis tror jag det var som aldrig pratade eller gav ifrån sig ljud. Hon som man alltid satte sig brevid för att kunna nypa i benet eftersom det var så kul och man visste att hon inte sa något utan såg att hon blev jätteröd i ansiktet. Det är vintern.
Och tydligen är en annan effekt att polarisarna smälter, good, we will drink it. Var inte längesedan jag hörde om att det råder brist på dricksvatten. Polarvatten är kallt och gott också vilket betyder att man slipper stå och vänta i 10 minuter på att kranvattnet ska bli kallt nog. See, finns inga som helst nackdelar med Global Warming. Till och med ordet är positivt, 'Global Warming'. Warming alltså, samma sak som du gör med dina gorbys piroger vilket gör att dom blir ätbara, utan global warming är vi som frysta gorbys piroger.
Tror att folk måste öppna ögonen och inse att bensin och hårspray faktiskt har mer fördelar än nackdelar.
BO!


/K

Inga kommentarer: