Läser du den här bloggen?

tisdag 2 september 2008

Akut uttråkad


Jag är i en fas av tråkhet. Och denna tråkhet kan bli så akut ibland att jag måste åka in till stan och köpa saker som jag inte behöver, som t.ex en låda tuggummin.


Så varför är jag så uttråkad? Jo för jag saknar livets elixir AKA KO Vs OK Nr en fungerande tv. Varför har jag ingen fungerande tv? Jo för El-Giganten är ett företag från helvetets djup. Inte det bra helvetet där hårdrock kommer ifrån, det dåliga där Hänt Extra kommer ifrån. Det är inte heller så att man blir bra behandlad man är ju trots allt bara kund. Istället så väljer El-Giganten att ljuga för sina kunder och ge dom hopp att det bara ska vara en helg utan tv när det egentligen handlar om 2 mil och 3 parsec tills man ska få en ny jävla tv. Tv-apparater går sönder, det är sånt som händer. Jag hade köpt mig en fin samsung och innan jag köpte den hade jag en annan fin samsung. När tvn exploderade så valde jag att ringa samsung för att fråga om detta var en ny tuff grej som alla har men dom svarade snällt att det var ett produktionsfel och att jag genast borde få en ny. Folket på samsung är snälla.
Dock så anser sig El-Giganten veta mer om samsungs produkter än samsung själva så dom säger att det är mitt fel och blundar helt för det faktum att Mr. Samsung har byggt alla tv-apparater själv.

Igår skulle jag ha fått en ny tv enligt säljaren, idag skulle dom ringa mig angående det faktum att dom har behandlat mig dåligt.

Dom har inte ens skickat sms.

El-giganten är som en dålig pojkvän, lovar runt, håller tunt och ringer aldrig tillbaka. Och nyss tappade jag en skruv kork i min soppa. Jag funderar på att bli emo.

Fuck elgigs-tanten.



/A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet! Har du inget att göra, ring K! Han är hopplös. Bad om it-support t min blogg. Han tyckte jag skulle skaffa en ny. Han kunde inte erkänna att han är oteknisk.
Så är det väl när man är välhängd. Kompenserar hjärnan istället.

Little Thing sa...

Tänk positivt, nu vet hela världen att K tydligen är duktig på att hänga.


/A

Anonym sa...

Är du missnöjd? Ta det med oss. Är du nöjd? Berätta för andra. Typ.