Läser du den här bloggen?

fredag 15 januari 2010

Top 5: Vanillaface-uttryck




Jag tänkte dra igång med ett nytt projekt här som jag vill kalla top 5, ja jag behöver väl inte förklara vad det innebär. Denna gång vill jag presentera min lista över ord och uttryck du inte ska använda dig av om du inte är väldigt vanillaface.

5. "Ute och cykla" Låt mig se om jag förstått detta rätt. Detta betyder alltså att ha fel? Någonting hundratusentals människor gör varje dag är fel. Varför är det så fel att cykla? Det är en meningslös aktivitet men jag skulle knappast kalla det fel. Man stör ju ingen, förutom bilister då. Ja just det, det är dom jävla idioterna som cyklar mitt på vägarna som om de var pansarvagnar. You're right, det är fel. Jaha då får jag komma på en ny femma då. AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!.

5. "Ta saken i egna händer" Vems händer ska du annars ta saken? någon annans? Och ta vad? Saken känns oerhört inkonsekvent. "ta katetern i någon annans händer" Yes! this was what I really wanted to say!

4. "Dra mig baklänges" Why? Wait, what?

3. "Dra åt fanders" Yes quite an extraordinary place that, do you mind giving me the directions sir?

2. "Bollen är rund" Det är väl självklart att bollen är rund! Vad skulle en boll annars vara? Dra åt helvete och ta med din självklara logik som även en 2 åring kan. Vi står inför en svår match och den här idioten står och pekar ut självklara saker som vilken form en boll har.

1. "Killen hela dan" Om du använder detta uttryck borde du verkligen dö. Vadå killen hela dan? Vad betyder det egentligen? Kan man vara en kille halva dagen? Och en purjölök resten av dagen? Inte nog med att den saknar logik, den har massa andra saker som är dåligt också! Denna borde egentligen ligga 1a.

Yes there you go, använd inte dessa uttryck och bla bla bla. Kommentera gärna. Folk har frågat om det är någon som ens läser denna bloggen och jag säger alltid att det är tusentals men då frågar dom varför ingen kommenterar. Då skäms jag lite och säger att våra läsare är stumma. Förstår ni? jag måste skämmas för eran skull. Det gör mig tom inomhus. Hur kan ni leva med er själva? Jag bär på era synder. Jag är Jesus Rojas Hernandez Kristus.


/K

Inga kommentarer: